هماهنگی در لباس‌پوشیدن هنری است که نقش مهمی در ایجاد یک استایل خاص دارد. این موضوع مرد و زن ندارد و همه ما به‌دنبال خوشتیپ و جذاب بودن هستیم. یکی از موضوعات مهم در این زمینه، انتخاب شلوار مناسب برای ست کردن با کراپ تاپ دخترانه است. خوشبختانه کراپ ازجمله لباس‌هایی است که خیلی راحت ست می‌شود و با درنظر گرفتن چند نکته کوتاه و مهم، تیپ زیبایی را برای خود ترکیب خواهید کرد. باتوجه به اینکه شلوار گزینه راحتی برای استایل کردن با کراپ است، در این مقاله از رگال من، بهترین مدل شلوار برای افرادی که به‌دنبال یک استایل مدرن و جذاب برای ست کردن کراپ تاپ زنانه هستند را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

ست کردن کراپ زنانه با شلوار کارگو بگ

شلوار کارگو بگ زنانه از جمله لباس‌های ترند چند سال اخیر است. کارگو بگ علاوه براینکه راحت است، برای تمام فصول هم قابل پوشیدن است. شلوارهای کارگو با جنس نخی برای فصول گرم و کارگوهای جین و کتان برای فصول سرد مناسب هستند. پوشیدن کراپ تاپ با کارگو زنانه تیپ قشنگی ایجاد می‌کند. باتوجه به اینکه کارگو استایل بگی دارد و کراپ استایل جذبی دارد، تناسب قشنگی به تیپ شما می‌دهد. ست کراپ و شلوار کارگو زنانه برای مهمانی، دورهمی و حتی برای افرادی که ورزشکار هستند و به‌دنبال تیپ باشگاهی هستند هم انتخاب بسیار جذابی است. ذکر این نکته مهم است به‌عنوان یک ورزشکار در انتخاب شلوار دقت کنید، انتخاب شلوار خیلی بگی و یا شلواری که بندهای زیادی در طراحی آن استفاده شده، هنگام ورزش کمی شما را به چالش می‌کشد.

ست کردن کراپ با کارگو بگ زنانه

ست کردن کراپ تاپ زنانه با شلوار جین اسلیم فیت

شلوار جین اسلیم فیت یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با کراپ هستند. این شلوارها، کاملا فیت بدن شما می‌شوند و کراپ خیلی قشنگ در بدن شما نشان داده می‌شود. از طرفی جزئیات تاپ هم چه از نظر طراحی و چه از نظر رنگ، نمایش داده می‌شود. اگر به یک تولد و دورهمی دوستانه دعوت شده‌اید، این ست خیلی پیشنهاد می‌شود. افرادی که تیپ جذب دوست دارند در این ست خیلی احساس راحتی می‌کنند.

ست کردن کراپ تاپ زنانه با شلوار جین اسلیم فیت

ست کردن کراپ زنانه با شلوارهای کتان با طراحی خاص

اگر به دنبال یک استایل تابستانی و جذاب هستید، شلوارهای کتان با طرح خاص یک انتخاب عالی است. این شلوارها با کراپ به خوبی ست می‌شوند و یک استایل خنک و شیک را خواهید داشت. شلوار با طرح گل یا مشکی و سفید می‌توانند تناسب خوبی با کراپ داشته باشند.

ست کردن کراپ تاپ شلوارهای اسپرت

اگر به دنبال یک استایل راحت و اسپرت هستید، شلوارهای اسپرت گزینه مناسبی هستند. این شلوارها با کراپ، انعطاف‌پذیری و راحتی بالایی دارند و برای هر مکان و شرایطی از مهمانی و دورهمی گرفته تا تولد قابل استفاده هستند. شلوار اسپرت باتنوع بالایی در بازار عرضه شده است. از مدل‌های نخی و لینن گرفته تا کتان و سوییت قابل انتخاب هستند.

ست کردن کراپ تاپ زنانه با شلوار اسپرت

ست کراپ زنانه با شلوارهای لگ

شلوارهای لگ هم گزینه‌هایی هستند که با کراپ به خوبی ست می‌شوند. این شلوارها استایل جذب دارند. با انتخاب رنگ‌های متنوع، می‌توانید استایل خود را شیک و جذاب ست کنید. شلوار لگ تنوع خیلی زیادی دارد به‌همین دلیل راحت و سریع تیپ مناسب کراپ خود را استایل خواهید کرد. همانطور که می‌دانید شلوار لگ خیلی جذب است پس در انتخاب آن وسواس به خرج بدهید و لگ باکیفیت بالا انتخاب کنید تا با پوشیدن بلندمدت احساس کلافگی یا گرفتگی در پشت زانو نداشته باشید. اگر پوست حساسی دارید، حتما قبل از پوشیدن از لوسیون بدن استفاده کنید تا با سوزش ساق پا روبرو نشوید.

نکات مهم در انتخاب شلوار برای کراپ تاپ زنانه

انتخاب رنگ‌های هماهنگ

در انتخاب شلوار برای ست کردن با کراپ، به هماهنگی رنگ‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. این امر باعث می‌شود استایل شما هماهنگ و جذاب به نظر بیاید. مثلا اگر شلوار شما جین آبی یخی است، تقریبا با تمامی رنگ‌ها ست می‌شود و کار شما راحت است. ولی اگر جین ذغالی انتخاب کردید، این شلوار مناسب کراپ با رنگ‌های نود است.

تنوع رنگ در انتخاب کراپ تاپ زنانه

تنوع در طرح و بافت

از تنوع در طرح و بافت شلوارها استفاده کنید. این تنوع باعث می‌شود که کراپ شما به چشم بیاید و استایل شما متنوع‌تر شود.
شما خیلی راحت می‌توانید یک کراپ را با چند مدل شلوار استایل کنید. نکته‌ای که باید آن را لحاظ کنید، طرح کراپ و شلوار است. اگر هر دو طرح شلوغی داشته باشند، کار شما برای استایل کردن کمی حساس‌تر می‌شود. گاهی اوقت یک کراپ فوق‌العاده قشنگ درکنار یک شلوار خیلی زیبا، ترکیب نه‌چندان خوشایندی را رقم می‌زند.

اهمیت قیمت و کیفیت

در انتخاب شلوار، همیشه به ترکیب قیمت و کیفیت توجه کنید. شلوار باکیفیت و قیمت مناسب می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. اما فراموش نکنید هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. اینکه یک بار هزینه کنید و یک شلوار باکیفیت بالا و مناسب تهیه کنید، بهتر از این است که چندین بار هزینه کنید و شلوار با کیفیت پایین تهیه کنید.

کراپ به چه اندامی میاد؟

کراپ یک استایل لباس‌پوشیدن است که به طور کلی مخاطب آن افرادی هستند که تناسب اندام دارند و درواقع وررزشکار هستند. البته این به این معنا نیست که خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، مجاز به استفاده از این لباس در تیپ و استایل خود نیستند.
اکثر کراپ‌ها فری‌سایز هستند، اما بعضی از مدل‌ها را به‌صورت سایزبندی کامل تولید می‌کنند تا هر شخصی با هر استایل و سایزی از این کار زیبا در تیپ خود استفاده کند. توجه داشته باشید اگر چاق هستید، از کراپ‌هایی با رنگ‌های تیره و مشکی استفاده کنید تا شما را اصطلاحا جمع‌و‌جورتر نشان دهد.

کراپ تاپ زنانه به چه اندامی میاد؟

سخن آخر

کراپ تاپ یک لباس جذاب و شیک با تنوع بالا است که طی چندسال اخیر مورد استقبال خیلی از خانم‌ها قرار گرفته است. کراپ تاپ برای اکثر موارد از مهمانی و دورهمی دوستانه گرفته تا مجالس و محل کار و باشگاه قابل استفاده است. پس ست کرن آن نیز حائز اهمیت است. خوشبختانه استایل با کراپ هم راحت است و فقط نیاز به کمی حوصله و البته سلیقه دارد. انتخاب شلوار مناسب برای ست کردن کراپ تاپ زنانه یکی از جزئیات مهم در یک استایل شیک و مدرن است. با انتخاب گزینه‌های مناسب و رعایت نکاتی که بالاتر اشاره کردیم مثل تناسب رنگ، یک استایل خاص و جذاب برای خود داشته باشید.