شلوار اسلش جزو لباس‌هایی است که تازگی به صنعت مد و فشن راه پیدا کرده‌ است. یکی از ویژگی‌های خوب اسلش این است که محدود به یک جا و مکان نیست. مثلا شما هم می‌توانید در باشگاه از این شلوار استفاده کنید و هم در طول روز و یا حتی برای محیط‌های کاری غیررسمی هم انتخاب خوبی است. تنها محدودیتی که برای ست شلوار اسلش گذاشت این است که برای مهمانی‌های رسمی و جشن و عزاداری مناسب نیست. در این مقاله از سری مقالات رگال من قصد داریم به طور اختصاصی و جامع راجع به شلوار اسلش تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

شلوار اسلش چیست؟

همین ابتدای کار به این سوال پاسخ بدهیم و ببینیم اصلا منظور ما از اسلش چیست؟ در تعریف کلی باید بگوئیم که یک شلوار راحتی است که معمولا کمر آن کش است و دم‌پای کشی و جذب دارد. تن‌خور این شلوارها راحت است و برای استفاده روزمره راحت و مناسب و البته بسیار شیک هستند.

ست کردن تیپ با شلوار اسلش جین
زمانی که این شلوارها تازه وارد بازار شده بودند بیشتر به عنوان شلوار ورزشی و برای باشگاه و کوه‌نوردی و ورزش مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما بعدها با پیشرفت مد و فشن شاهد این شدیم که این مدل شلوار وارد استایل‌های آقایان و خانم‌ها شد و در تیپ‌های خیابانی، اسپرت و کژوال خیلی به کاربرده شد. طوری که امروزه شلوار اسلش مردانه، یکی از محصولات پرطرفدار برای تولیدکننده‌ها محسوب می‌شود.
هنگام تولید و دوخت شلوار اسلش از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه به چند مورد را مشاهده می‌کنید.

  1. پارچه ترویرا که ترکیبی از کتان و پلی استر است.
  2. پارچه گلکسی که نوعی پلی‌استر است.
  3. پارچه دورس توکرکی و کج‌راه که از نخ طبیعی است.
  4. پارچه اسپان لاکرا که میکرو‌پلی‌استر محسوب می‌شود.
  5. پارچه کنف که الیاف گیاهی دارد.
  6. پارچه فلامنت که درواقع پلی‌استر بادوام است.
  7. پارچه نخ پنبه که ترکیبی از کتان و پنبه است.
  8. پارچه پلی استر که با نام پارچه بنگال هم آن را می‌شناسیم.
  9. و درنهایت اسلش جین که به‌علت خوش‌پا بودن در حال حاضر طرفداران زیادی دارد.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که کدام جنس بهتر از همه است؟ پاسخ قطعی دادن به این سوال کمی از منطق دور است. اما باتوجه به میزان درخواست‌ها و تولیدات می‌توان گفت که ترویرا و نخ‌پنبه از جمله پارچه‌های پرکاربرد برای تولید شلوار اسلش است. این جنس پارچه برای فصل گرما یعنی بهار و تابستان مناسب است. دلیل این امر خنک بودن آن است.
علاوه‌براین، راحت بودن و بالا بودن دوام پارچه و البته جذب مطلوب تعریق بدن هم دلایل خوبی برای خرید این جنس شلوار است. مانند هر محصولی که یک سری مزایا و معایب دارد، ترویرا هم خالی از عیب نیست. همانطور که گفتیم این پارچه برای فصل گرما مناسب است پس در فصل زمستان نمی‌توان از آن توقع جلوگیری از نفوذ سرما را داشت. برای فصل زمستان و سرما جنس‌های دیگری مانند جین و یا اسلش کبریتی که نسبتا ضخیم‌تر هستند را پیشنهاد می‌کنیم.

از کجا شلوار اسلش بخریم؟

باتوجه به اینکه شما در حال خواندن مقاله فروشگاه اینترنتی رگال من هستید، پس جواب ما خریدن از رگال من است.
از بحث شوخی که بگذریم، هنگام خرید اسلش باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه شلوار را برای چه فصلی تهیه می‌کنید؟ مسلما برای فصل گرما از اسلش خنک و سبک و برای فصل گرما اسلش با پارچه ضخیم‌تر مانند جین و یا  شلوار اسلش جین مناسب است.
بعد از جواب دادن به این سوال، باید کیفیت کار فروشگاه را بررسی کنید. آیا فروشگاه شلوار اسلش اصل به شما می‌دهد؟ مسملا شما قصد ندارید شلوار اسلش ارزان تهیه کنید و بعد از دو بار پوشیدن و شستن، شلوار وارفته و بی‌رنگ و روی خود را به سطل زباله بیاندازید. پس کیفیت کارهایی که فروشگاه عرضه می‌کند بسیار مهم است. یکی از راه‌هایی که می‌توان کیفیت کارهای فروشگاه را آنالیز کرد، دوخت و طراحی محصولات است. اگر کمی به نازک‌دوزی و تمیزکاری‌ بخش‌های مختلف شلوار دقت کنید، حساب کار دستتان خواهد آمد.
مثلا دوخت دور مچ پا، نحوه کار شدن زاپ‌ها، یا سنگ‌کاری و گلدوزی روی شلوار را چک کنید. علاوه براین اکثر فروشگاه‌های حرفه‌ای، تضمین کیفیت می‌دهند. از چنین فروشگاه‌هایی می‌توان با خیال راحت خرید کرد. اما هنگام خرید راجع مواردی مانند شستن شلوار و یا نحوه خشک کردن و اتو کردن آن از فروشنده سوال بپرسید. شستن بعضی از البسه با آب گرم باعث استهلاک و کهنگی و وارفتگی آن می‌شود. در چنین مواردی کاری از دست فروشگاه برنمی‌آید و این شما هستید که باید طبق اصول شلوار خود را بشوئید.
کیفیت تمامی کارهای ما در رگال من، تضمین شده است و اگر شلوار کوچکترین مغایرتی با تصاویر داشت، بااحترام آن را پس خواهیم گرفت.

تیپ با شلوار اسلش مردانه| با شلوار اسلش چه لباسی بپوشیم؟

خب بحث جذاب و دوست داشتنی ست کردن و استایل همیشه شیرین است. اینکه با شلوار اسلش چه لباسی بپوشیم برای بسیاری از افراد یک چالش استایل است. در ادامه ایده‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم تا شما کمک کند تا استایل شیک و جذابی داشته باشید. پس از مطالعه این بخش یاد می‌گیرید که چگونه با شلوار اسلش تیپ مناسب و جذابی را ست کنید.

ست کردن شلوار اسلش با تیشرت

ست اسلش تیشرت دوای هر دردی است. با این ست می‌توانید فعالیت‌های مختلفی مانند باشگاه، کوه‌نوردی، پیاده‌روی و مسافرت را انجام دهید. همچنین برای استفاده روزمره، قرارها و جمع‌های دوستانه هم مناسب است. تنها چیزی که نیاز به رعایت کردن دارد، رنگ متناسب بین شلوار و تیشرت است. اگر گرمایی هستید و در فصل زمستان هم تیشرت می‌پوشید، استفاده از یک هودی زیپ‌دار روی تیشرت خالی از لطف نیست. ست اسلش و تیشرت خیلی راحت است. درکنار این ست از یک کفش کتونی اسپرت هم استفاده کنید و جذابیت تیپ خود را تکمیل کنید. در روزهای شلوغ کاری، می‌توانید بدون اینکه از پوشیدن طولانی مدت لباس تنگ و جذب، خسته و کلافه شوید از این ست استفاده کنید و به تمامی کارهای خود برسید. مانند این ست شلوار اسلش جین مردانه که در ادامه مشاهده می‌کنید. این اسلش راحتی زغال سنگی است و روی آن سنگ‌کاری شده است.

ست تیشرت و شلوار مردانه شیک

برای مشاهده و خرید محصول کافی‌ست روی تصویر آن کلیک کنید.

ست کردن اسلش با هودی یا سیوشرت

در فصل پاییز ترکیب هودی و اسلش یک ترکیب سمی و جذاب است. این استایل را نه تنها آقایان بلکه خانم‌ها هم خیلی دوست دارند. برای این ست بهتر است از یک هودی کلاه‌دار یا سویشرت استفاده کنید. نکته مهم در این ست، تناسب سایز اسلش و هودی است. بعد از اینکه این تناسب را رعایت کردید، استفاده از یک کفش کتونی کار را تمام می‌کند. برای شیک شدن سعی کنید رنگ کتونی را با یک تکه از رنگ هودی و یا اسلش خود هماهنگ کنید.

هودی با شلوار اسلش

آخرین البته مهم‌ترین چیزی که بهتر است در نظر بگیرید، اکسسوری است. اکسسوری‌ها تیپ شما را تکمیل می‌کنند و البته باعث جذابیت تیپ شما خواهند شد. برای تیپ‌های خود از اکسسوری‌هایی مانند ساعت، دستبند چرم و استیل، کلاه کپ یا لئونی و یا بیس‌بالی، عینک و انگشتر و … می‌توانید استفاده کنید.

ست شلوار اسلش با هودی

ست کردن شلوار اسلش با کت یا کاپشن جین

استفاده از کت جین بیشتر در بین قشر جوان جامعه مرسوم است. هر چند رنگ جین کاملا سلیقه‌ای است اما سعی کنید از رنگ روشن استفاده کنید. این تضاد رنگی که ایجاد می‌شود شما را خوشتیپ و جذاب‌تر می‌کند. البته مهم‌تر از اینکه چه رنگی بپوشید، نحوه لباس پوشیدن و راه رفتن و استایل خود شما مهم است. پس نیازی نیست به رنگ روشن محدود شوید، چه‌بسا افرادی که با استفاده از رنگ‌های خاکستری، دودی و مشکی هم تیپ جذابی را ست می‌کنند. اگر هوا خنک و بهاری است، پوشیدن تیشرت مردانه از زیر کت خوب است. اما اگر هوا سرد و زمستانی است از یک هودی ترجیحا کلاه‌دار استفاده کنید.

ست کردن شلوار اسلش با کفش

همه ما می‌دانیم که کفش مناسب شلوار اسلش، کفش کتونی هست. به‌طور کلی هر کفشی که کلاسیک و مجلسی نباشد برای این شلوار مناسب است. طبیعتا کفش کالج و شلوار اسلش، یک ترکیب ماست ریختن روی قیمه‌ها است. خوبی اسلش این است که تقریبا با هر نوعی کتونی قابل ست کردن است. حال این کتونی ساده و سفید رنگ باشد و یا حرفه‌ای و چند رنگ باشد.
علاوه بر کتونی، از صندل هم می‌توانید برای تیپ خود استفاده کنید دیگر نیازی به پوشیدن جوراب نیست و راحت‌تر و به قول معروف سبک‌تر هم هستید.

پیشنهاد می‌کنم در این زمینه مقاله چه کفشی به شلوار اسلش میاد؟ را مطالعه کنید. در این مقاله از رگال من به‌صورت تصویری و کامل و جامع راجع به کفش‌هایی که با شلوار اسلش ست می‌شوند توضیح داده‌ایم.

در ادامه تعدادی از شلوار اسلش‌های ما را در فروشگاه اینترنتی رگال من مشاهده می‌کنید